Date: Wed, 3 Jan 2024 20:36:26 -0500
From: buggeroff@invalid.org (Lófő)
Subject: Home in my hand
Newsgroups: alt.comp.software.thunderbird
 by: Lófő - Thu, 4 Jan 2024 01:36 UTC

Iránban százan pusztultak 2 robbanásban amit 'terror támadásnak' hívnak,
a hezbolha főnököt egy 'kis' rakéta találta seggbe amit az IDF azonnal
vissza is utasított. Van némi önbecsülésük, elvégre ha ők csinálták
volna akkor semmi se maradt volna az épületből. Elemezte valaki alaposan
azt a 'kis' rakétát? Ami felhozza a kérdést hogy nem e valami
provocatwhore műve mind a kettő, olyan valaki aki egy bőröndből kell
hogy zummöggjön ami nem hagy sok helyet nehezebb c4/semtex/rakéta
szerszámoknak, mint pl. egy orosz vagy overthere szagú ügynök. Se
Putyninak se Bidonnak se teccene semmi jobban mint minden figyelmet
áthárítani a közel de sose elég távoli keletre. Da?

"I got my ticket from the man"

https://www.youtube.com/watch?v=bxDk0uNJZWk

--
Those so eager to go to war are usually either sub-human scrap or have
never seen combat, but there are those exceptions who have learned from

Re: Home in my hand

<yfucncspaZlLkAv4nZ2dnZfqn_idnZ2d@giganews.com>

  copy mid

https://www.rocksolidbbs.com/computers/article-flat.php?id=2551&group=alt.comp.software.thunderbird#2551

Date: Wed, 3 Jan 2024 20:45:59 -0500
Subject: Re: Home in my hand
Newsgroups: alt.comp.software.thunderbird
From: buggeroff@invalid.org (Lófő)
 by: Lófő - Thu, 4 Jan 2024 01:45 UTC

On 1/3/24 20:36, Lófő wrote:

> [...]
> Putyninak se Bidonnak se teccene semmi jobban mint minden figyelmet
> áthárítani a közel de sose elég távoli keletre. Da?

wrong tree, sorry

Re: Home in my hand

<un6vh1$3omkm$1@dont-email.me>

  copy mid

https://www.rocksolidbbs.com/computers/article-flat.php?id=2556&group=alt.comp.software.thunderbird#2556

From: HapilyRetired@fakeaddress.com (Retirednoguilt)
Newsgroups: alt.comp.software.thunderbird
Date: Thu, 4 Jan 2024 14:05:05 -0500
 by: Retirednoguilt - Thu, 4 Jan 2024 19:05 UTC

On 1/3/2024 8:45 PM, Lófő wrote:
> [...]

Nagyon rossz vagyok magyarbol. Meg csak kezdo vagyok. English please?

computers / alt.comp.software.thunderbird / Home in my hand

1
server_pubkey.txt

rocksolid light 0.9.81
clearnet tor